oktober 30, 2023

Talkdesk

Dine kunders oplevelse betyder alt for din forretning!

I dag forventes det, at man får hurtig og personlig betjening, når man henvender sig til en virksomhed. Det gælder uanset hvilke type bruger der henvender sig; patienter, forsikringstagere, studerende eller almindelige forbrugere. Derfor har mange virksomheder og instititioner i højere grad end nogensinde brug for et omfattende og fuldt integrerbart kontaktcenter, for at kunne yde den bedste service, hurtigt og sikkert.
Talkdesk er en Cloudbaseret AI drevet applikation, der hjælper dig til at give dine kunder den bedste brugeroplevelser. Kunderne oplever hurtig, præcis og intelligent service – og du kan yde den (helt uden at svede).

En “end-to-end” løsning der leverer de bedste kundeoplevelser

Kunderne forventer mere og mere af virksomheder i dag. Ældre kontaktcenterløsninger kan ikke følge med; de er ikke hurtige nok, og ikke intuitive nok. Talkdesk CX Cloud er et helt nyt kontakt center, som er cloudbaseret, AI drevet og en end-to-end løsning på én platform. Alt du behøver for give dine kunder den bedste brugeroplevelse, samtidig med at du øger din konkurrenceevne og reducerer dine omkostninger.
Med Talkdesk CX Cloud løsningen betaler du ikke for dyre licenser, der skal administreres på egne servere. Du betaler et abonnement der inkluderer ALT.

Talkdesk er en sikker og innovativ løsning, der helt enkelt løser alle opgaver på tværs af brancher.

Eksempler på løsningsområder

Talkdesk Finance

Den Financielle Sektor


Talkdesk til den financielle sektor er en moderne cloud kontactcenter-løsning, der leverer strømlinede, effektive klientoplevelser. Talkdesk leverer en komplet end-to-end kontactcenter-løsning, der bringer intelligens i fokuc og hjælper formueforvaltere, banker, forsikringsselskaber, betalingstjenesteudbydere og fintech med at strømline de services der skal til for at levere den perfekte klient/kundeoplevelse.

Talkdesk Retail

Detail og E-handel

Byg varige og rentable kundeforbindelser med Talkdesks moderne cloud kontactcenter-løsning. God kundeservice er ikke længere bare en differentierer – det er et must. Når hver samtale betyder noget, har du brug for teknologi, der følger med. Talkdesk hjælper dig med at sikre, at dine kunder får hurtig, personlig service. Fordi glade kunder betyder højere salg.

Talkdesk Health

Sundhedssektoren

Talkdesk er den moderne cloud kontactcenter-løsning, der bruges af nogle af verdens største sundhedsorganisationer til at give patientens og en god og tryg oplevelse når de kontakter deres læge, hospital eller lign. Talkdesk giver sundhedsorganisationer mulighed for at forbedre patientens oplevelse på en ensartet og sikker måde, ved at  synkronisere patientens rejse på tværs af enhver kommunikationskanal – web, e-mail, SMS, mobilapp, virtuel agent eller live agent – hvilket resulterer i gode og trygge  brugeroplevelser.

Talkdesk Hospitality

Rejse- og hotelbranche

Giv dine kunder en uforglemmelig oplevelse med en proaktiv og personlig kundeservice. Det er vigtigere nu end nogensinde at forblive engageret med kunderne. For at opnå dine kunders loyalitet, er det vigtigt at forstå enhver kundes behov og levere konsekvent personlig service. Talkdesk er specialiseret i innovative cloud kontactcenter-løsninger, der hjælper dig med at øge kundeengagementet.


Talkdesk til Salesforce

Talkdesk-for-Salesforce-thumbnail

Kom i kontakt med os!

Ring til os direkte på vores telefonnummer +45 4331 4000, send os en e-mail sales.dk@netnordic.com, eller udfyld formularen herunder, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt! Tak!

Contact by mail