Contact by mail

august 4, 2021

Flexfone

Få leveret fleksibel erhvervstelefoni

Alle virksomheder har forskellige behov – også når det gælder telefoni. Derfor har Flexfone skabt Myfone, som er en komplet online kommmunikationsløsning til alle virksomheder, der leder efter fremtidssikret erhvervstelefoni, som kan skræddersyes til alle individuelle ønsker.

Myfone har alle de funktioner som en virksomhed har brug for. Udviklet i Skanderborg – med feedback fra de tusindvis af brugere, der dagligt har glæde af løsningen.

Flexfone-løsningen indeholder

Online omstillingsbord

På Myfone.dk kan du foretage og modtage opkald direkte i din browser, og dermed behøver du ikke at bruge hverken din mobil eller bordtelefon, når du sidder ved din computer.

Du kan se om en kollega er ledig, logge af og på telefonkøer og omstille kald direkte eller ved at tale med kollegaen først.

Myfone.dk giver dig med andre ord det fulde overblik og et væld af muligheder.

NetNordic-Denmark-Flexfone-online-omstillingsbord

Telefoni i Microsoft Teams

Flexfones telefoni er integreret med Microsoft Teams, og du kan derfor håndtere alle dine opkald her. Med Teams egen softphone, kan du let ringe til både kolleger og eksterne kontakter.

Samtidig sørger Flexfones Myfone Teams app for, at du har adgang til alle de telefonifunktioner, som du har brug for. Alt sammen direkte i Teams.

NetNordic Denmark-Flexfone Myfone-teams
NetNordic Denmark-Flexfone Myfone-app

Tag firmaets telefoni med i lommen

Med Myfone appen har du hele virksomheden med på farten. Du kan se, hvem der er ledig, omstille kald og logge af/på køér.

Med få tryk kan du også afholde telefonmøder, aflytte din visuelle telefonsvarer og generelt håndtere din daglige kommunikation med kolleger, samarbejdspartnere og kunder.

Fuldintegreret bordtelefoni

Flexfone samarbejder med telefoniproducenten Yealink, fordi du skal have det bedste. Du opnår en høj lydkvalitet og får samtidig en masse smarte funktioner, som du selv kan definere.

Bordtelefonen er integreret i Flexfones løsning, så hvis du får et opkald på din mobil eller softphone, kan du også besvare opkaldet på din bordtelefon.

NetNordic Denmark-Flexfone Bordtelefon
NetNordic Denmark-Flexfone Telefonsystem

Et telefonsystem til alle behov

Når en kunde ringer til jeres virksomheds hovednummer, har I et utal af forskellige muligheder for at håndtere opkaldet og selv bestemme, hvilket flow opkaldet skal igennem.

I får et komplet overblik over, hvordan indgående telefonopkald bevæger sig gennem jeres system.