Contact by mail

april 30, 2020

Perfekt Udstyr til Remote Work

At arbejde hjemmefra er for mange blevet ’Den nye normale arbejdsdag’.

Mange virksomheder er blevet overrasket over ”hvor godt det egentlig fungerer”, og ”hvor effektive medarbejderne er”. Der er nu en tendens til at Remote Working er kommet for at blive. Og virksomhederne kigger i stor stil på at opgradere hjemmearbejdspladser med det helt rigtige udstyr.

Da Covid-19 lukkede Danmark ned, var mange nok i tvivl om, hvordan arbejdet overhovedet kunne udføres hjemmefra, og om savnet til vores daglige snak med kollegaerne ved kaffemaskinen ville blive for stort.  Dog tyder meget på, at (de fleste) har taget de nye arbejdsvaner til sig – og at disse faktisk fungerer bedre end først antaget. Mange virksomheder har indført virtuelle kaffepauser, fredagsbar og endda yoga på jobbet.

Hjemmearbejdet fungerer kun optimalt, hvis du har de rette løsninger. Løsninger der sørger for, at arbejdsopgaverne kan løses lige så godt hjemme ved køkkenbordet – som ved skrivebordet på kontoret. Dermed er du sikret en effektiv arbejdsdag – hjemmefra. Nærmest som at være der selv.

NetNordics løsninger inden for udstyr til Remote Work er mange. Vi tilbyder virtuelle mødelokaler, Video konference udstyr, telefoniløsninger, wi-fi løsninger, headset etc.

Er din virksomhed klar til fremtidens Remote Workforce?

UPDATE – to the newest software on your devices

UPGRADE – your audio solution to get the best sound despite background noise

SMILE – your video conference system enhances the human connection.

RELAX – and let NetNordic design your new Remote Work Solutions.