I dag fejrer NetNordic 20 år. Helt fra starten har vi som virksomhed vokset skridt for skridt. Vokset på en kontrolleret måde og skabt et fundament, der giver os solide perspektiver. Vores kompetencer og markedsposition er støt vokset, og vi har nu et solidt nordisk fundament og nærmer os hurtigt 2 milliarder i omsætning. Denne dag takker vi Tom Solberg, der tog springet og startede NetNordic den 29. januar 2001. Vi takker også tidligere og nuværende medarbejdere, der har bygget det fundament, vi nu bruger som springbræt til nye fremskridt, og ikke mindst alle de medarbejdere, også dem der er kommet ind via opkøb, og som på en eksemplarisk måde har taget stolthed fra sin egen historie og tilpasset sig en helhed og et klart ønske om videreudvikling af NetNordic. Vi nærmer os 500 ansatte i Norden og har brug for flere kompetente medarbejdere i fremtiden. Vi takker også vores kunder for den tillid, vi har vist gennem årene, og den merværdi, vi har skabt sammen. Vi har en stolt historie og er ydmyge for fremtiden, fordi vi ved, hvad der kræves for at skabe en succesrig historie.
Nokia private 4.9G and 5G-ready solution may be used at Equinor’s installations wordwide. Eight year frame agreement with one of the world’s leading producers of oil, gas and wind power Two offshore wind farms to...
Læs mere
Den digitale transformation har accelleret significant, og det stiller krav til at mange virksomheder i stigende grad må investere ressourcer og penge i at digitalisere processer, services og produkter. Hos NetNordic tager vi ansvar for,...
Se film
I dag fejrer NetNordic 20 år. Helt fra starten har vi som virksomhed vokset skridt for skridt. Vokset på en kontrolleret måde og skabt et fundament, der giver os solide perspektiver. Vores kompetencer og markedsposition...
Læs mere
Danmarks Domstole består af 24 byretter, samt en række øvrige retter, råd og nævn med lokationer i hele Danmark samt på Færøerne og Grønland. Løsningen er en national videokonferenceløsning, der skal dække 241 lokationer på...
Læs mere
Netnordic har vundet udbuddet om en ny kontaktcenterløsning til København Kommune, som sættes i drift i starten af 2021. Løsningen skal bidrage til hurtigere og bedre servicering af borgere og virksomheder
Læs mere