Telefoni-løsninger

Telefoniløsninger til hoteller
– Folk vil gerne tale med folk!

Folk vil gerne tale med folk, og det gælder nok i endnu højere grad på hoteller, end de fleste andre steder. Når potentielle gæster vil i kontakt med et hotel, foretrækker de ofte at gøre det via et telefonopkald. Og det er ikke en tendens, der ser ud til at ændre sig lige foreløbig! En god gæsteoplevelse starter ofte med “den gode samtale”, med personalet på hotellet forud for et ophold. I den forbindelse spiller teknologien en stor rolle, og den telefoniløsning, hotellet bruger, er ofte afgørende for, hvordan oplevelsen af at kontakte et hotel bliver.

Men en moderne telefoniløsning til et hotel, er så meget mere end bare at sætte samtalen op mellem en gæst og en medarbejder på hotellet. Intern kommunikation er næsten lige så vigtig, og telefoni er en nøgletjeneste i denne sammenhæng. For at opretholde serviceniveauet på hotellet, er det vigtigt, at kommunikationen internt er hurtig og effektiv, og at medarbejderne er tilgængelige for hinanden – også via telefonen.


Tal med en hotelekspert!

Har du spørgsmål om IT i hotelbranchen?

Vi er her for at hjælpe.

Telefoni-løsninger

Telefonen på værelset 

Ud over at gæsterne gerne vil tale med medarbejderne, og medarbejderne også med hinanden, vil gæsterne ofte gerne tale med andre gæster, som bor på hotellet. I et sådant scenarie er værelsestelefonen praktisk, og den bruges ofte til samtaler mellem gæster, der bor på samme hotel. Og selv om det ikke er så almindeligt længere, sker det stadig, at gæster på et hotel ønsker at ringe til deres kære andre steder i verden, også via den pålidelige værelsestelefon!

Telefoner, der placeres på værelserne, er ofte tilpasset både hotellets- og gæsternes behov, så de er forprogrammeret med de funktioner og tjenester, der bruges mest af både gæster og medarbejdere. Det kan være hurtigopkald til vækning, reception, spa, restauranter, roomservice, nødopkald med mere, eller til at kunne foretage fjernopkald. Vidste du forresten, at en række forskellige kundegrupper og hotelcertificeringer kræver, at der skal være en telefon på hotelværelset? Det ville være ærgerligt ikke at få store bookinger fra rejsearrangører, flybesætninger og andre kundegrupper, fordi der ikke er telefon på hotelværelset, ikke sandt?

Hotelbranchen

Den moderne telefoni

Teknisk set spiller telefoni også en vigtig rolle på hoteller. Langt de fleste hoteller bruger telefonerne dagligt internt, hvilket er naturligt. Men derudover bruger hotellerne ofte også værelsestelefonen til andre tjenester. Da en telefoniløsning ofte er integreret med hotellets PMS-løsning, bruges telefonerne også til at rapportere fejl på værelset, eller til at rapportere gæsteværelser, som tilgængelige for check-in efter rengøring, eller efter at der er udført andre former for arbejde på værelserne forud for et check-in. En moderne telefoniløsning fra NetNordic gør dit hotel til et bedre sted at være, både for gæster og medarbejdere!

SIP-baseret

SIP-baseret løsning

NetNordic tilbyder moderne SIP-baserede telefoniløsninger fra de største producenter på markedet. Vi har mere end 30 års erfaring med levering og drift af denne teknologi og har udviklet specielt tilpassede telefoniløsninger til hoteller. Løsningerne er cloud-baserede, hvilket sikrer optimal oppetid og effektiv drift og support. Hotellerne kan vælge mellem en række forskellige telefonsæt, til både personale og gæster, samt få adgang til et bredt udvalg af tilbehør som headsets med mere. Telefoniløsningerne kan leveres som en service, der omfatter service, support, drift og vedligeholdelse. Det sikrer et fast og forudsigeligt omkostningsbillede, og at telefoniløsningen er opdateret og i tråd med hotellets behov også over tid.

Telefoni-løsninger

Med en moderne telefoniløsning fra NetNordic får dit hotel adgang til:

  • Integration med dit hotels PMS-system.
  • Adgang til et effektivt værktøj til intern kommunikation.
  • En sikker, moderne og fremtidssikret platform til telefoni.
  • Teknologi fra de førende producenter i branchen.
  • En partner med erfaring fra og fokus på hotelbranchen.
  • En robust og holdbar telefoniløsning, som dit hotel kan stole på.
  • Et bredt udvalg af hoteltilpassede tjenester, der sikrer, at både gæster og personale altid får opfyldt deres behov.

Tag kontakt

Vores nyhedsbrev

Få de seneste nyheder og opdateringer direkte til din inbox.