Hoteller og rejser

God brugeroplevelse
for gæster og medarbejdere

Et hotel i dag har flere teknologier, som er vigtige for både gæster og medarbejdere. Ud over den personlige service, danner gæsterne deres indtryk af besøget på et hotel ud fra, hvordan den digitale gæsterejse har været. Teknologier som WIFI, telefoni, TV, digital skiltning på hotellet og meget mere er nøgleelementer i den digitale oplevelse, som gæsten har under et ophold. Disse teknologier skal simpelthen fungere fejlfrit. Alle disse teknologier skal være nemme at bruge, arbejde godt sammen og give en god brugeroplevelse, så gæster og medarbejdere bliver glade og får en positiv oplevelse. Det er præcis, hvad vi hos NetNordic stræber efter at levere til hver eneste af vores kunder.

Som en af de meget få systemintegratorer i hotelbranchen, kan vi tilbyde en komplet portefølje af teknologi og tjenester, der ikke kun opfylder dit hotels behov i dag, men også i de kommende år. Og vi topper det hele med detaljeret viden om både hotelbranchens behov og gæsternes digitale forventninger, når de bor på et hotel. Vi hjælper med teknisk planlægning og implementering af totalløsninger, så du kan fokusere på driften af dit hotel. Vi kan levere alle løsninger som cloud-baserede tjenester.


Tal med en hotelekspert!

Har du spørgsmål om IT i hotelbranchen?

Vi er her for at hjælpe.

Best Compamion

Vi er din Best Companion

Det betyder, at du som kunde er garanteret en service, der altid er opdateret og velfungerende, så du kan give dine gæster de bedst mulige brugeroplevelser. Mens vi har god brancheforståelse, høj ekspertise og kvalitetssikring på alle niveauer samt fleksible løsninger og betalingsmodeller, topper vi det hele af med ægte passion for hotel- og restaurationsbranchen. Du kan være sikker på, at NetNordic sikrer merværdi og den bedste oplevelse for gæsterne, dig og dit hotel.


Cloud-tjenester

Kravene til teknologi
inden for hotelbranchen

Teknologien udvikler sig hurtigt i dag. Inden for hotelbranchen er kravene til teknologien, og hvordan den skal fungere, afhængig af gæsternes vaner, krav og forventninger. Ved at vælge teknologiske løsninger, der leveres som cloud-tjenester, vil dit hotel opleve en fleksibilitet og skalerbarhed, som ellers ikke er mulig.

Et hotel i skyen

Du får glæde af prismodeller og tjenester, der er tilpasset dit hotel og din virksomhed. Ved at vælge en cloudbaseret leverance får du også adgang til tjenester, der løbende opdateres og overvåges, hvilket bringer dit hotel foran kundernes forventninger i stedet for en position, hvor du stræber efter at opfylde dem. Samtidig er det lettere for dig at tilpasse de løsninger, hotellets brugerer, når der opstår nye behov, uden at du skal investere stort i nyt udstyr eller nye platforme eller foretage unødvendige afskrivninger.

NetNordic er derfor den eneste leverandør i Norden, der tilbyder cloud-baserede leverancer på alle områder til vores kunder, hvilket vores kunder har haft stor succes med at implementere, som en del af en digital strategi, der giver dem et forspring i forhold til konkurrenterne. Og vi gør det nemt på tværs af de nordiske grænser for at sikre, at vi kan hjælpe din virksomhed med at vokse, uanset hvor du ønsker det.

Netnordic image 62
Hvordan et hotel bliver til:

Få mere at vide om et spændende projekt
– Hotel Riviera!

Teknologier skal være nemme at bruge, arbejde godt sammen og give en god brugeroplevelse, for at gæster og medarbejdere er glade og får en positiv oplevelse. Det er præcis, hvad vi hos NetNordic stræber efter at levere til hver eneste af vores kunder.

Vores tjenester:

  • Digital skiltning
  • Telefoniløsninger
  • Kontaktcenter-tjenester
  • Markedsledende WiFi-tjenester
  • Digital radiokommunikation/Walkie-Talkies
  • Hoteltilpassede netværks- og sikkerhedsløsninger
  • Fremtidssikrede og brugervenlige IPTV-løsninger med innovative casting- og streamingtjenester

Tag kontakt

Vores nyhedsbrev

Få de seneste nyheder og opdateringer direkte til din inbox.