Inden for detailhandel og e-handel er kundeoplevelsen
nøglen til succes!
Detailbranchen udvikler sig hurtigt på grund af den digitale transformation, og kundernes forventninger har aldrig været højere. For at forblive konkurrencedygtige, har virksomheder med flere lokationer brug for en sikker og fleksibel digital infrastruktur, der sikrer strømlignet kundeoplevelser, på tværs af alle kanaler. Det handler ikke længere kun om at være til stede online – det handler om at bruge teknologi til at engagere, analysere og personalisere i realtid.
Nye kundekrav kræver nye teknologiske løsninger. Nutidens kunder er på udkig efter mere end bare produkter – de vil have positive oplevelser, både online og i butikkerne. Alt fra beacons og POS-systemer til avancerede IoT-enheder, som sensorer og kameraer skal fungere problemfrit. Virksomheder, der prioriterer kundeoplevelsen (CX), vil vinde innovationskapløbet i detailhandlen.
NetNordic er her for at hjælpe dig.
Tal med en erfaren e-handelsspecialist!
Har du IT-spørgsmål om detailhandel?
Vi er her for at hjælpe.
NetNordic – din partner i
transformation af detailhandlen
Som uafhængig systemintegrator, med dyb ekspertise inden for cloud, netværk, cybersikkerhed og collabortion, er NetNordics tjenester designet med detailbranchens specifikke behov i tankerne. Vi tager fat på nogle af de mest kritiske udfordringer, som du kan stå over for; lige fra at sikre driftsstabilitet, på tværs af flere lokationer, til at forbedre den samlede kundeoplevelse. Vores mål er at gøre det muligt for dig at køre en effektiv, sikker og skalerbar drift, og samtidig yde en enestående service til dine kunder. Læs mere om vores kerneydelser nedenfor.
WIFI og Analytics
I detailmiljø er pålidelig wifi kun begyndelsen. Med den rigtige teknologi på plads, er det vigtigt at få indsigt i kundernes adfærd. NetNordics WiFi-løsninger tilbyder ikke kun pålidelig netværksadgang på dine lokationer, men er også udstyret med en analyseplatform, der giver realtidsdata om, hvordan kunderne interagerer med dit digitale og fysiske rum. Fra trafikmønstre til tidsforbrug i specifikke områder, giver disse data dig mulighed for at skræddersy dine tilbud og forbedre kundeengagementet.
Netværk som en tjeneste
Administration af komplekse netværk, på tværs af mange lokationer, kan være overvældende, især når der skal skabes balance mellem ydeevne og sikkerhed. Med NetNordics NaaS-løsning bliver netværksadministrationen mere forudsigelig. Vores service tilbyder en skalerbar, sikker og omkostningseffektiv netværksløsning, der omfatter alt fra installation til vedligeholdelse og support. Med faste omkostninger og mulighed for skalering med 90 dages varsel får du fleksibilitet til hurtigt at tilpasse dig skiftende krav.
SD-WAN
At sikre en stabil og sikker forbindelse mellem flere lokationer er afgørende for enhver detailvirksomhed, med flere lokationer. NetNordics SD-WAN-løsning giver et robust og skalerbart system, der holder alle dine butikker forbundet med dit datacenter eller din cloud-infrastruktur. Det sikrer en sikker højhastighedsforbindelse, samtidig med at kompleksiteten reduceres, og driftsomkostningerne holdes i skak.
CCaaS (kontaktcenter som en tjeneste)
Det kan være komplekst at levere en ensartet kundeoplevelse på tværs af både fysiske og digitale kanaler. Med NetNordics CCaaS-løsning bliver det lettere at styre omnichannel-kundeservice.
Uanset om det er telefonopkald, e-mail, live chats eller sociale medier, styres alle kundeinteraktioner fra en central platform. Det skaber en strømlignet oplevelse for dine kunder og optimerer effektiviteten af dit kundeserviceteam.