Contact by mail

En moderne omstilling

Et moderne omstillingsbord skal imødekomme nutidens behov og samtidig have
potentialet til at imødekomme fremtiden.

Omstillingen er virksomhedens knudepunkt

Det er her de indgående forespørgsler i en virksomhed håndteres og medarbejderne som betjener omstillingen har brug for en generel og relativt bred ekspertise, både om virksomhedens tjenester og om organisationen.

På den måde kan de give kunder og medarbejdere en god service i form af svar og hjælp til, hvad de har brug for ved første kontakt.

Herudover er det vigtigt at kontrolpanelet har et komplet overblik over alle ansatte i organisationen, dvs. funktion, afdeling, kontaktoplysninger samt fraværs- og tilgængelighedsstatus.

Et moderne omstillingsbord skal imødekomme nutidens behov og samtidig have potentialet til at imødekomme fremtiden.

Omstilling

Fleksibel løsning

Det er vigtigt, at omstillingsbordet kan imødekomme alle virksomhedens behov, og at den har det nødvendige udviklingspotentiale til fremtidige behov. Løsningen skal omfatte tjenester, der ofte er knyttet til funktioner i et kundecenter, samtidig med at de kan opretholde fuld switchboard-funktionalitet.

NetNordic har lang erfaring med at levere omstillingsløsninger, fra enkle mobilbaserede løsninger til mere avancerede løsninger integreret med AD, Exchange og mobiloperatører.

Vi samarbejder med de førende leverandører på markedet, Avaya, Mitel og operatørløsninger fra Telenor og Telia.