Kundeservice og drift

Sikring af driftseffektivitet med NetNordics Managed Services og support

Hos NetNordic prioriterer vi en problemfri daglig drift af din sikkerheds-, netværks- og IT-infrastruktur, samtidig med at vi leverer hurtig og effektiv support. Vores proaktive overvågning sikrer, at alle systemer fungerer konsekvent og effektivt, hvilket minimerer nedetid og opretholder driftsstabilitet.

Vi faciliterer også optimale overleveringer mellem vigtige kundeteams og sikrer, at alle interessenter er velinformerede, hvilket muliggør hurtig og effektiv problemløsning. Med en serviceaftale fra NetNordic kan din virksomhed være sikker på, at dine it-løsninger hele tiden leverer den forventede kvalitet og værdi og beskytter dine it-investeringer.


Tal med en ekspert i kundeservice og drift!

Har du spørgsmål om service og drift?

Vi er her for at hjælpe.

Tilpassede administrerede tjenester og support

Vi er specialiserede i at optimere
din it-drift

En virksomheds daglige drift er afhængig af, at dens it-løsninger fungerer problemfrit. Effektiv styring og support er afgørende for hurtigt og effektivt at kunne løse eventuelle problemer. NetNordics Managed Services og Support giver adgang til erfarne it-fagfolk og specialister, der sikrer, at dine it-løsninger kører problemfrit – ressourcer, der ofte kan være svære at finde.

Lasse Frederiksen

Direktør, Service Management

I dagens dynamiske forretningsverden udgør IT-infrastrukturen selve rygraden for produktivitet, innovation og vækst. At håndtere IT internt kan dog være både komplekst, ressourcekrævende og omkostningstungt – især i takt med, at nye teknologier opstår, og forretningsbehov konstant ændrer sig. Det er her, vi træder til for at gøre en forskel for dig!

Lasse Frederiksen
Kundeservice og drift

Introduktion til Managed Services og support

NetNordics Managed Services og Support sikrer, at din virksomheds it-infrastruktur fungerer optimalt, og at alle supportbehov løses hurtigt af erfarne it-folk. Vores tjenester garanterer en effektiv daglig drift, så din virksomhed kan fokusere på sine kerneaktiviteter.

Fra løbende overvågning og daglig styring til proaktiv vedligeholdelse og driftstilsyn sikrer vores team et stabilt og pålideligt it-miljø. Med NetNordic behøver virksomheder ikke at jagte dyre it-ressourcer – vi kan fungere som hele din it-afdeling eller udvide dit nuværende teams kapacitet og fremme et tæt samarbejde med vores kunder.

Kundeservice og drift

IT-systemer, der konsekvent yder deres bedste

NetNordics Managed Services- og supportløsninger garanterer, at dine it-systemer hele tiden yder deres bedste og dækker daglig drift, supportsager, overvågning og vedligeholdelse. Det sikrer driftsstabilitet og et forudsigeligt it-budget – ingen overraskende udgifter til den daglige it-drift. Gennem vores Managed Services-aftaler sikrer virksomheder, at deres it-løsninger altid fungerer optimalt. Vi samarbejder med vores kunder om at definere drifts- og supportkrav og fungerer som en forlængelse af deres it-afdeling. Med løbende overvågning reducerer vi nedetid og løser potentielle problemer, før de eskalerer. Det gør det muligt for virksomheder at opretholde IT-systemer i topklasse til den mest konkurrencedygtige pris.

Vores tjenester skalerer fra små til store virksomheder og frigør værdifulde ressourcer til din kerneforretning. Forebyggende vedligeholdelse sikrer uafbrudt it-ydelse og reducerer sandsynligheden for problemer for både virksomheden og dens medarbejdere. Vi opretholder en gennemsigtig kommunikation, der sikrer, at der ikke opstår overraskelser, og tilbyder fleksibilitet til at beholde eksisterende hardware eller skifte til nye systemer efter behov. Ved at vælge NetNordics Managed Services kan virksomheder fokusere på deres kernekompetencer og vækst. Vi sikrer, at IT-systemerne er optimerede og leverer den bedste ydelse til prisen, og at de altid er i overensstemmelse med regler og lovkrav. Vi betragter os selv som en integreret del af din it-afdeling og sikrer, at al viden og dokumentation er let tilgængelig.

CEO

Risikostyring og omkostningskontrol

Opretholdelse af driftskontinuitet og effektiv risikominimering er afgørende. Det er afgørende løbende at sikre, at IT-løsninger ikke kun er effektive, men også omkostningseffektive. Overholdelse af ledelsesmæssige og lovgivningsmæssige krav er nøglen til at sikre forretningsstabilitet. En Managed Services-aftale med NetNordic garanterer, at dine it-systemer er i fuld overensstemmelse med reglerne – uden skjulte omkostninger. Vores tjenester giver strategisk overblik, samtidig med at vi bevarer kontrollen over it-udgifterne på både drifts- og supportniveau.

CFO

Omkostningseffektiv, skalerbar it-drift

IT-drift kan være uforudsigelig med ukendte omkostninger i forbindelse med overholdelse af regler og support. Skalering af IT-løsninger inden for budgetbegrænsninger er en almindelig udfordring. NetNordics Managed Services sikrer, at din virksomhed overholder relevante regler, samtidig med at der er fuld gennemsigtighed i omkostningerne. Vores tjenester skaleres også i takt med din virksomheds vækst, hvilket sikrer forudsigelig ROI og budgetstabilitet.

CIO

Digital transformation og fremtidsplanlægning

Når virksomheder navigerer i den digitale transformation, er fremsynet planlægning og fleksibilitet afgørende. Det er en hårfin balance at styre IT-infrastrukturen, så den lever op til kravene i den daglige drift og den fremtidige vækst.

NetNordics Managed Services fjerner byrden ved at rekruttere og vedligeholde ikke-kerne IT-eksperter. Vi skræddersyr vores tjenester, så de passer til din virksomhed, og sikrer, at kun de nødvendige elementer administreres. Vores gennemsigtige kommunikation sikrer, at du altid ved, hvad der sker, og har fuld indsigt i serviceydelser og omkostninger.

Konsulent/Systemarkitekt

For standardisering og skalerbarhed

Standardiserede it-løsninger er nøglen til at sikre en effektiv daglig drift. Denne tilgang strømliner administration og support og gør den daglige it-drift mere effektiv. En Managed Services-aftale med NetNordic fungerer som en forlængelse af din it-afdeling og gør den daglige drift mere smidig, samtidig med at du opretholder den fleksibilitet og effektivitet, som din it-infrastruktur har brug for.

FAQ

Almindelige spørgsmål og svar om kundeservice og drift:

  • Skal NetNordic overtage al drift og support?

    Nej, vi kan overtage de dele af driften og supporten, som vi i fællesskab identificerer som optimale. Det gælder på tværs af alle områder af Managed Services og Support.

  • Påtager du dig det operationelle ansvar?

    Det kan vi, men det er ikke obligatorisk. Det afhænger af den aftale, vi indgår om Managed Services og support, og af vores kunders forventninger og behov.

  • Overvåger du altid netværk og IT-systemer?

    Ikke altid. Hvis høj tilgængelighed er kritisk, kan overvågning være nødvendig, men vores Managed Services kræver ikke overvågning som standard.

  • Kræver Managed Services indkøb af ny hardware?

    Ikke nødvendigvis. Vores tjenester kan ofte supplere eller overtage eksisterende infrastruktur. Hvis det er værdifuldt, kan vi administrere og understøtte eksisterende hardware.

  • Samarbejder du med vores interne IT-team?

    Helt sikkert. Et tæt samarbejde med din it-afdeling er nøglen til at sikre gennemsigtighed og effektivitet, så du altid er informeret og på linje med den daglige drift og support.

Tag kontakt

Vores nyhedsbrev

Få de seneste nyheder og opdateringer direkte til din inbox.