Hoteltilpassede kontaktcenterløsninger fra NetNordic
Kampen om hotelgæsterne er hårdere end nogensinde, og forventningerne fra gæster og kunder er kun stigende. Centralt i dette billede er de krav, som gæster og kunder stiller til kommunikationen med et hotel. Kommunikationen forventes at være hurtig, nem, personlig og på en række forskellige kanaler. Gæsten vil selv bestemme, hvordan han eller hun vil kontakte et hotel. Det kan være via telefon, e-mail, chat eller sociale medier – valgmulighederne er uendelige i dag. Men uanset hvilken kanal kunden eller gæsten vælger, forventes der et svar, og det skal være både hurtigt og korrekt.
Hos NetNordic har vi fulgt denne tendens i et par år og har derfor udviklet særligt egnede kontaktcenterløsninger til hotelbranchen. Det har gjort NetNordic til en af de førende udbydere af multikanals kontaktcentertjenester i Norden, og det er vi meget stolte af. Sådan en position på markedet kommer ikke af sig selv. Det kræver en masse tid, energi, fokus og viden om hotelbranchen at skabe et servicekoncept, som ikke bare er i markedet, men som opfylder alle behov!
Tal med en hotelekspert!
Har du spørgsmål om IT i hotelbranchen?
Vi er her for at hjælpe.
Fleksibilitet, kompetence, skalerbarhed
Vi ved, at vejen til den næste tilfredse hotelgæst eller konferencekunde ofte går gennem effektiv og hurtig kommunikation, samt at dit hotel overgår de forventninger, der opstår i dialogen med kunder og gæster.
Hos NetNordic er vores opgave at hjælpe dig med netop dette. Men en kontaktcenterløsning handler ikke kun om kundernes og gæsterne behov. Hotellets og medarbejdernes krav. Hotellets og medarbejdernes krav er mindst lige så vigtige.
Derfor har vi lagt stor vægt på at imødekomme behovet for fleksibilitet, medarbejderkompetencer, skalerbarhed og ikke mindst statisk i vores skræddersyede løsninger. For det er jo værdifuldt at vide, hvor effektive man egentlig er til at være tilgængelig for kunder og gæster, og på hvilke kanaler, ikke?
Et hoteltilpasset kontaktcenter
Mange hoteller lever i den tro, at kontaktcenterløsninger er “dyre”, og at det ikke vil være rentabelt for et hotel at anskaffe en sådan service for at forbedre tilgængeligheden for kunder og gæster samt effektivisere driften af hotellet. Dette er en almindelig misforståelse. Faktum er, at løsninger af denne type tidligere har været dyre, men med de moderne cloud-løsninger er priserne faldet markant. Det er derfor let at beregne omkostningerne ved at implementere et moderne kontaktcenter, og vi oplever, at mange hoteller oplever en markant stigning i booking og omsætning, foruden øget kundetilfredshed efter implementering af et kontaktcenter. Årsagen er, at deres tilgængelighed til det marked, de henvender sig til, øges, og at de simpelthen kommer i kontakt med flere potentielle kunder og gæster. Dette, i kombination med at gæsterne får en mere positiv oplevelse i kontakten med hotellet, bidrager til øget booking af værelser og konferencer og dermed øget omsætning. Vidste du forresten, at så lidt som 2-3 ekstra bookinger af overnatninger på en måned kan dække hele udgiften til en kontaktcenterløsning? Det var sikkert mindre, end du troede, ikke?
Løsningen
En hoteltilpasset kontaktcentertjeneste fra NetNordic er baseret på de globalt førende udbydere af teknologi på området. Løsningerne er modulære, så kan tilpasses dit hotels og dine kundegruppers behov. Alle relevante kommunikationskanaler er tilgængelige i løsningen, og du vælger selv, hvilke du vil bruge. Tjenesten er meget skalerbar og kan bruges af hele spektret, fra en medarbejder på et hotel til et stort antal medarbejdere på flere hoteller på samme tid. Tjenesten er nem at bruge for både gæster, kunder samt medarbejdere på hotellet. Med en hoteltilpasset kontaktcentertjeneste fra NetNordic vil både gæster, kunder og medarbejdere opleve at blive taget hånd om på en god, professionel og personlig måde. Løsningen leveres som standard med de tjenester og kanaler, som dit hotel ønsker, og support, rapportering, drift og vedligeholdelse af platformen er inkluderet. Det eneste, du skal tænke på, er at besvare forespørgslerne på dit hotel. Resten tager NetNordic sig af.
Med en moderne hoteltilpasset kontaktcentertjeneste fra NetNordic får dit hotel adgang til:
- Et værktøj, der hjælper med at øge booking og omsætning på dit hotel.
- En partner med erfaring fra og fokus på hotelbranchen.
- En skalerbar og fleksibel platform, der er skræddersyet til dit hotel.
- Adgang til en effektiv service til håndtering af forespørgsler på alle kanaler.
- En service, der løbende opdateres og opgraderes i takt med markedet.
- En sikker, moderne og fremtidsorienteret platform til kommunikation med kunder og gæster.
- Forretningsrelevant information i form af opdaterede og detaljerede statistikker relateret til aktivitet i tjenesten.